יום ראשון, 16 במרץ 2014

שדרוגים לרולרים לאחר הקניה ,מוסיף או סתם בזבוז של כסף

אני אציג כאן כמה תוספות שביצעתי לרולרים שלי לאחר הקניה ואתם תשפטו לבד אם זה מוסיף או מיותר.

פעם ראשונה ששדרגתי רולר לאחר הקניה היה עוד בימי הג'יגינג הראשונים שלי ,הג'יג היה חדש בארץ והתפיסות היו בשיאן ,לאן לא נסענו כדי לטעום מהשגעון!!!
בימים אלה הייתה לי בעיה ,העבודה המאומצת לפעמים עד שמונה שעות ביום יצרה לי ממש יבלות בידיים ,לא הסתדרתי עם ידיות האחיזה מהגומי גם לא של השימנו סטלות...
התקופה הייתה בקיץ וללבוש כפפות גם מהקטע של הזיעה וגם מהנוחות לא הסתדר לי ,גלשתי קצת באינטרנט וראיתי שהבעיה לא רק אצלי ודי נפוצה.
 חלק מהאנשים פתרו אותה באמת עם כפפות והחלק האחר קנו KNOB (ידית אחיזה) מאלומיניום.
למרות שזה מוסיף לרולר מבחינת יופי היה נראה לי משונה לקנות KNOB כזה במחיר שמגיע ממש למחיר של רולר בסיסי בשוק...

בכל מקרה לאחר לבטים רבים הזמנתי לי אחד כזה של חברת פישרמן היפנית וזה באמת פתר לי את בעיית היבלות והנוחות בעבודה!!!

אם הזמן עוד ועוד יצרני קמו ברשת לייצור ידיות אחיזה מאלומיניום חרוט והמחירים ירדו אז כמעט לכל הרולרים שלי החלפתי ידיות , האפשרות לבחור צורה (עגולה, או T-BAR ׂ) וגם גודל ממש משפרים את חווית הדייג שלי.

השנים חלפו ואחת מיצרניות ציוד הדייג האהובות עלי JIGGING MASTER הוציאו שדרוג מעניין ,ידית גלגול (REEL HANDLE) ארוכה יותר לשימנו סטלה ודיווה סלטיגה.

הידית  בסך הכל הייתה בכמה סנטימטרים בודדים ארוכה יותר אבל ברשת אנשים ממש התלהבו מהעניין!!
כמובן כחובב צעצועים ידוע ;) הזמנתי לי שניים ,אחת לשימנו סטלה 10000SWB PG לג'יגינג ואחת לשימנו סטלה 10000SW HG לפופינג כבד.
היבואן בישראל אבי ביצע לי את ההזמנה במהירות ובמחיר מעולה וכאשר הם הגיעו אלי הייתי להוט להוציא אותם לשטח ולראות אם זה היה בזבוז כסף מוחלט.....
עם יד על הלב חברים יש הבדל ,פרט לזה שהרולרים נראים מיליון דולר ותופסים ישר את העין ,הגלגול ממש השתפר ,קשה להסביר את זה אבל המומנט יותר טוב והעבודה עם פופרים גדולים או ג'יגים ממש יותר נוחה!!
אישור לזה קיבלתי גם מחבר שעובד עם סטלות בגודל דומה.


בתמונה שני הידיות הישנות באמצע והחדשות בחוץ-








בתקופה האחרונה הייתי בחיפוש לאחר שדרוג נוסף לרולר ,לאחר כמה שנים טובות של לבטים החלטתי לנסות רולר שוכב לג'יגינג.
מקריאה ברשת היתרונות של רולר שוכב לג'יגנג ( אם נשאיר בצד את עניין הנוחות וההרגל) לעומת רולר ספינינג הוא כמעט אבסולוטי בכל התחומים , רולר שוכב חזק יותר ,בעל קיבולת חוט גדולה יותר ביחס לגודל ,הוא הרבה יותר קל ,אמין יותר ולרוב ניתן לקנות רולר איכותי בפחות כסף מרולר ספינינג  ברמה דומה
אז החלטתי ללכת על זה ולהרכיב סט שוכב לג'יג ,המקל שנבחר היה של חברת NISSIN היפנית מקל לרולר שוכב עד 250 גרם ג'יג והפור על הרולר הראשון  נפל על יצרן אמריקאי חדש בשוק בשם RELEASE.
הביקורות ברשת מהללות ,רולר תוצרת ארה"ב ,קל מאוד ועם מרכיבים איכותיים ב200 דולר בלבד.
זה גם הסכום שהקצבתי לעצמי לרכישה בכדי לא להתבאס יתר על המידה אם לא הייתי מסתדר עם הרולר.

בפעמים הראשונות היה לי ממש קשה להסתגל לעבודה עם רולר שוכב אבל לאט לאט זה התחיל להסתדר לי.
הרולר באמת איכותי אבל היתה לו  בעיה ממש רצינית ,ידית הגלגול קצרה מידי וידית האחיזה לא נוחה ולא חלקה בעליל...
ממש מאוכזב פניתי שוב לרשת ושוב ראיתי שהבעיה לא רק אצלי ,לרוב לא היו תלונות כי יש הרבה אפליקציות לרולר אך מי שהשתמש בו לג'יג התלונן ופתרון לא היה בנמצא.....
אפילו באחד הפורומים בארה"ב נציג של היצרן אמר שהם מתכננים יצור ידית ארוכה יותר בעתיד אבל הוא לא היה מוכן להתחייב מתי....
באותו הפורום מצאתי חנות דייג בארה"ב שהבעלים שלה בחור חביב בשם YONG מתמחה בייצור ידיות גלגול ארוכות יותר למגוון רחב של רולרים בשוק (לרוב שוכבים) וכן ידיות אחיזה ובמחירים ממש מעולים!!!
על הבחור הופעל לחץ מסיבי מצד ציבור גולשי הפורום שייצר להם ידית גלגול ארוכה והוא הבטיח שיעשה זאת ואכן לאחר כמה חודשים הוא הודיע שהייצור הושלם .
לדעתי אני הייתי מהראשונים שהזמינו והמוצר הגיע אלי במהירות.
חברים השינוי בעבודה עם הרולר השוכב הוא תהומי!!!
את האמת הרבה יותר מורגש  מאשר עם הידיות הארוכות לרולרי ספינינג .
ממש יצאתי מרוצה מהרכישה ,סך הכל ידית  גלגול חרוטה באיכות גבוהה וכן ידית אחיזה ב-60 דולרים ,לא רע בכלל.

אני אתן כאן קישור לחנות של הבחור ,יש לו מגוון שידרוגים לרולרים רבים ,אולי זה יעזור למישהו:


http://www.jiggingworld.com/






עד הפעם הבאה חברים (למעלה התמונה של ה -RELEASE SG עם הידית החדשה ובצד הידית הישנה)....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה