יום שבת, 15 במרץ 2014

סוף כל סוף לברק מעל הממוצע 15/3

טוב ,יום הדייג הקבוע ביום שישי בוטל עקב ים גבוה מידי ולכן קובעים יציאת דייג ליום שבת.
קצת לחוץ בזמן עקב תכניות משפחתיות אך אסור לוותר על ים בירידה לאחר סערה קטנה!!

קובע עם אורי ,חמש בים ,מגיעים לחוף הבית ומתגלה לפנינו ים בשפל קיצוני ומים מלוכלכים בטירוף...
לא רואים את הדמוי מגיע עד שלא מוציאים אותו מהמים אבל ללברקים זה לא מפריע .
ממש עם  אור ראשון רואים ז'רז'רן מרחוק נאבק ממושכות עם לברק גדול וזה מפיך בנו תיקווה ,הים למרות עכירותו מלא פעילות ,בזרי מקפצים מפעם לפעם (תראו בתמונה בהמשך את כמות הדגיגונים שיצאו ללברק שתפסתי מהבטן ,היום הם בלסו),לוקוסונים מזנקים באוויר ומדי פעם אנחנו מזהים לברקים תוקפים.

רבע שעה אחרי אור ראשון אני מחליף לדמויי
  PAZ DESIGN -LAB RA,גודל 90 ראש אדום שנראה לי לפי הרגש יבלוט טיפה יותר בים העכור.
זריקה חמישית ולברק כבד חושב כמוני אך לאחר כמה שניות הוא נותן ניעור ומשתחרר ,באסה הרגיש כבד מאוד....
מבואס אך לא ליותר מידי זמן, שבע זריקות אחרי זה יש תקיפה ,הוק סט וזה כבר לא יברח ,פחות כבד מהקודם אבל הכי גדול לעונה אז אני לא מתלונן!!

לאחר מכן המנחוס תוקף אותנו קשות  כאשר לי יש תקיפה מהירה ושחרור מידי ולאורי בורחים שני דגים ,לא צריך לדאוג לו יותר מידי היום בגיחה לבד הוא כבר נקם ;) עם ה-JA DU הלבן.

הזמן כבר לוחץ ואני מתקפל מהים מוקדם במחשבה שאם היה לי עוד זמן היום זה היום לאיזו ממוטה רצינית יותר ,לא נורא בפעם הבאה.






הציוד להיום :

מקל - Daiwa MORETHAN BRANZINO AGS .
רולר- שימנו סטלה 3000FE.
חוט - בד 15lb של סטרן סופר ברייד.
דמוי-PAZ DESIGN LABRA 90  ראש אדום.


תגובה 1:

  1. יופי של לברק !
    אם אני לא טועה יש לך גופרו,לא?
    אולי תצלם לנו איזה סרטון ;) ?

    השבמחק