יום שישי, 6 במרץ 2015

שבוע דייג קשה עם סיומת נחמדה 6/3

טוב חברים עוד שבוע עבר.....
הפעם אני רוצה לשתף אתכם גם בחוסר ההצלחות.....

כל השבוע אני יושב על המפות ,מנסה לנבור קצת  מידע מהתחזיות ,מרץ כבר התחיל ועדיין לא תפסתי ולו לברק אחד.....
בשנים האחרונות בתקופה הזאת כל פעם שהים עולה אנחנו משתדלים להרטיב את הרגליים ולחפש את הלברק ,אחד מהדגים האהובים עלינו ,אך השנה העונה התחילה עקום.....
לא מספיק שבזמן האחרון הים היה או  פלטה או ים 10 מטר גלים,בשני יציאות קודמות בים סביר לא הייתי קרוב אפילו לתפוס.

השבוע אני מחליט להשקיע ,לפי היומן  אנחנו אמורים להיות בשיא העונה ב"לברקיה" שלנו ,יום רביעי וחמישי אני בים!!!

מה אני אומר לכם ,אכזבה ,יומיים של ים כמו שכתוב בספרים והתוצאות נאדה....
הלוואי והייתי יכול לומר שפספסתי ,ברח לי ,נפל לי ,לא ,כלום אחד גדול....

יום שישי מגיע ואני מקווה שלפחות אוכל  לראות דג בסירה בכדי קצת להמתיק את הכישלון בז'ירז'ור.....
יציאה מהמרינה מוקדם בבוקר ואורי "עיין הנץ" ברנס קולט רתיחה קטנה ממש לפני שאנחנו פותחים מבערים לעומק ,מתקרבים לאט ,לאט וקולטים מאות גומברים קטנים מתפוצצים בתוך ענני סרדינים....
לא עומדים בפיתוי ומחליטים לשחק קצת ולכייף!!!
מבחר רחב של דמויים לא היו לנו אבל ז'אן ז'אק זורק דמויי MISSLE SHOT של JACKSON ואני ואורי בתורות זורקים את ה-DON BELON של LORENZO, לא היו גומברים גדולים אבל הרגשנו כמו בחו'ל לאיזה עשר דקות ,כל זריקה דג!!




שומרים כמה קטנים בתור פיתיון חי ועוזבים אותם לעומק.

הפעם הג'ארבידות עושות לנו בית ספר ואנחנו מפספסים כמה מכות יפות של סוסות אך לבסוף אני מצליח  להעלות אחת יפה לסיפון!!

 
 
קבלו סרטון קטן של היום הנחמד שעבר עלינו ב-YOUTUBE :

 
קישור ישירות ליוטיוב למי שמתקשה לראות בסלולארי:
 
 
 
 

עד הפעם הבאה חברים......

תגובה 1:

  1. וואו אחלה של יום ממש כמו חו"ל יציאה מהמרינה ותפיסת פיתיון בגרגור .
    היה יופי של אקשן אחלה צוות הסקיפר תפקד מדהים בים כזה קשה ,כל הכבוד אמיר .

    השבמחק