יום ראשון, 29 במרץ 2015

פוסט משולב-חלק ב' של פרויקט הביניות -רולר הבייטקאסטר הראשון שלי כולל קניית מסבים קרמיים לשידרוג הרולר ,הגרלת צ'ופר לחברים בשווי 100 דולר וכמו כן דיווח בקטנה מיציאת הדייג האחרונה עם הסירה 27/3


טוב חברים ,החלק הראשון של הפוסט הפעם יהיה של קניות.

את האמת אני מתרגש אבל לא כל כך בטוח למה ,כנראה המחלה באמת קשה.....;)
מי שעקב אחרי הבלוג קרא שיש לי פרויקט חדש על הראש ,תפיסה ותירגוט של ביניות גדולות בנהר הירדן ולצורך משימה זאת אני מרכיב לעצמי סט בייטקאסטינג לז'ירז'ור ופיתיונות שנלקחו מדייג הבאס האמריקאי.

חלק ראשון של הפרויקט כבר יצא לפועל עם קניית סיליקונים ,ג'יגהדים ועוד.

תוכלו להיזכר בפוסט בקישור הבא:

http://israelfishingnews.blogspot.co.il/2015/01/mako-2015.html

ואחרי מחקר מקיף הגיע הזמן לקנות את רולר הבייטקאסטינג הראשון שלי.
הרולר שנבחר הוא רולר של יצרן אמריקאי בשם LEW'S ,חברה מאוד מעורכת המייצרת מגוון של רולרי בייטקאסטינג ,כמה גרסאות של ספינינג וכן מקלות.









כמו כן נקנתה ערכת שדרוג לרולר הכוללת שלושה מסבים קרמיים של חברת BOCA BEARINGS האמריקאית וגם ערכה לטיפול ותחזוקה מכיוון שהחברה לא מיובאת לארץ ואני אצטרך לטפל לבד ברולר.


במהלך ההזמנה שלי מהחברה נוצר קשר ביני ובין האחראי על חטיבת ייצור המסבים לשוק הדייג.
לאחר ששמע על הבלוג שלי וגם שאני אעשה סרטון של השדרוג בעברית החליט לצ'פר ושלח לי ערכה של מוצרים שאותה אני אגריל בהמשך בין קוראי הבלוג!!!
ערכת מוצרים למקצוענים ולא רק ,שאוהבים להתעסק לבד עם הרולרים שלהם בערך כולל של 100 דולר!!!!

שווה להתעדכן בעתיד הקרוב!!!




כל הפרטים על שני הרכישות בסרטונים הבאים ,תיהנו:




#קישור ישיר לסרטון ביוטיוב למי שמתקשה לראות בסלולארי:

https://www.youtube.com/watch?v=15LZ8rabS5g



#קישור ישירות ליוטיוב למי שמתקשה לראות בסלולארי:

https://www.youtube.com/watch?v=OyEu74tfvhg


חלק ב' של הפוסט:

אם בדייג עסקיננו ,דוח קטן מהיציאה האחרונה שלנו ביום שישי האחרון.

בוקר ליום שישי יציאה מהמרינה לפני אור ראשון בדרכנו לעומק.
בדרך כרגיל עצירה לתפיסת פיתיון חי הפעם הסנפנים עולים בקצב והלייב וול מתמלא בסנפנים מכל הגדלים.

עוברים כמה תקלות אך אין תנועה באף אחת מהם ,הסנפנים עולים ויורדים אך אין קליינטים.....
בין תקלה לתקלה לא חשוב באיזה עומק אורי מתעקש לעשות ג'יג לייט....
באחת הנקודות העמוקות של למעלה מ-120 מטר אחרי שהג'יג ירד בערך שעתיים הוא מקבל תקיפה ומעלה לאט ,לאט אבל ממש לאט ג'ארבידה קטנה. לפחות על הסט ג'יג לייט עשתה קצת שמח.
שאר היום היה יבש עד שממש בנקודה האחרונה המקל של אורי חוטף בומבה אבל אין נעילה ,איזה באסה.....
דריפט נוסף והדג כבר תוקף וננעל באגרסיביות על הסירקל של OWNER ,לוקוס אדום יפה עולה מהמעמקים ,לפחות לא חוזרים ריקים.
עד כאן בקטנה ,תיהנו מסרטון קצר ותמונה של הדייג המנצח להיום:)




#קישור ישירות ל-YOUTUBE למי שמתקשה לראות בסלולארי:

https://www.youtube.com/watch?v=QcYUoCnvSbM&feature=youtu.be






 עד הפעם הבאה חברים.....

2 תגובות:

  1. אמיר אחי היקר מבלוג לבלוג אתה רק משתבח.
    פתאום בא לי להצטרף ליום דיג איתך.😊

    השבמחק
  2. וואוו כל הכבוד על הסקירה .
    אני מאוד מקווה שזה לא קשור אליי כל הניסיונות האלה .
    ורק עוד שאלה מתי נוסעים לדוג ביניות ? 😆😆

    השבמחק