יום ראשון, 20 באפריל 2014

לקראת סיום העונה ,הפתעה ,את האמת התגעגנו!!

אחרי הרבה ימים של ים נמוך ,חגים ושני ילדים חולים בבית ,התחזית מודיעה לי שהגיע הזמן להרטיב את ציוד הז'ירז'ור שלי...
מגיעים לים בצוות מלא ,הים עכור ועובד כמו שאנחנו אוהבים אבל עם רוח צפונית אכזרית.
מרכיבים את המקלות ויורדים לים ,קצת קשה לעבוד היום גם דמויים שנזרקים רחוק ממש נעצרים ברוח שמיד לוקחת את החוט מהר מאוד לכיוון החוף.
אני מגיע לאזור הלברקים האהוב עלי חמוש ב-JA DU הלבן ,אור ראשון מבצבץ ואז זה מגיע עצירה יפה ואני אומר יופי של לברק אבל מזה הנגיחות האלה?
כמה שניות של בלבול וזה מגיע ריצת קלאץ' שכבר שכחתי  מלווה בקפיצה אקרובטית ,גומבר ,כאן?

מה אני אגיד לכם ,הוא עשה לי את המוות ,ריצות ,סיבובים מסביב לכל סלע שהוא מצא ,לאחר כמה וכמה לברקים שכחתי מזה פייט ראוי!!
טוב ,לאחר כמה רגעים היא מוצאת את מקומה לאחר כבוד בתיק שלי ,גומברית יפיפיה של 2.300 קילו, מלאת ביצים וביזרים בבטן ,תענוג.
החברה מגיעים לידי וחגיגת הלברקים לא מאחרת להגיע עוד ארבעה לברקים יוצאים ,לא לי אבל אני מרוצה.

ממש כמה זריקות לפני הקיפול הפעם גומבר גברתן מנצח אותי ולוקח לי את הדמוי האהוב עלי ,לא נורא תיקו שכולו אושר ,התגעגעתי(:






 
 


הציוד להיום:

מקל - Daiwa MORETHAN BRANZINO AGS .
רולר- שימנו סטלה 3000FE.
חוט - בד 15lb של סטרן סופר ברייד.
דמוי- JA DO GOTTSUAN 89.



עד הפעם הבאה חברים.... 


 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה