יום רביעי, 2 באפריל 2014

ים בירידה זה הזמן ללברק 1/4

יושב על התחזית כל יום ומחפש ים מתאים ,ביומיים האחרונים הים היה גבוה ועכשיו הוא מתחיל בירידה  וים בירידה אסור לפספס.....
קצת מבואס על שעון החורף, דייג באמצע השבוע מצטמצם כי צריך לחתוך ולהספיק לעבודה אבל זה מה יש.

מגיע מוקדם ומחפש קצת ברקודות לפני אור ראשון אך אין עיניין מהצד השני.
הזריחה מתקרבת אז אני עובר לסלע האהוב עלי ,חמוש ב-JA DO לבן ומתחיל לעבוד באיזור סילעי ורדוד.
מנסה לתזמן את הזריקה לסלע רחוק ולהפסקה בין מתקפות הגלים ,לאחר שש זריקות מזרחית קלילה עוזרת לי למקם את הדמויי כמו שאני אוהב, גילגול וחצי ויש עצירה!!!
 פייט נחמד ולברק יפה מעל לקילו אך מתחת לקילו וחצי נמצא עמוק בתיק:)

מרגיש שעדיין לא  מיציתי את האיזור ,בין מתקפות הגלים יש חלון של ים רגוע ,מחליט לעבור לפופר הקטן והיוקרתי שלי שעלה לי לפני בערך עשר שנים 25 ש"ח ותפס יותר לברקים מכל הארסנל היפני שלי יחדיו....
שוב פעם מנסה לתזמן זריקה טובה בין התקפות הגלים ובזריקה השלישית הקפצה ראשונה ,שניה ויש לברק לוחמני שלוקח אותי לסיבוב לא אופייני...
השובב מצליח להיכנס מאחורי סלע בולט במים ,אני מנסה לתת לו קונטרה והוא משתחרר ,מעצבן.......

זה הסימן לסגור את היום ולעוף לעבודה......באסה שברח אבל יש אחד יפה בתיק....






הציוד להיום :

מקל - Daiwa MORETHAN BRANZINO AGS .
רולר- שימנו סטלה 3000FE.
חוט - בד 15lb של סטרן סופר ברייד.
דמוי- JA DO GOTTSUAN 89.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה