יום שישי, 26 באוגוסט 2016

דוח כפול-חלק ראשון הצוות במעמקי הים מתעסק עם "חמורים" ובחלק השני דוח בינלאומי;)

טוב חברים הפעם יש לנו דוח בשני חלקים:

בחלק הראשון אנחנו מתעסקים עם "חמורים" ממעמקי הים ובחלק השני יש לנו דיווח בניחוח בינלאומי;)

חלק ראשון-

יום שישי הגדול מגיע ואנחנו מתייצבים לפני אור ראשון במרינה בצוות מלא :אורי ברנס, ז'אן ז'אק, אסף ועבדכם הנאמן ,בתוכנית ג'יג וחי.
שבוע לפני הייתה לנו יציאה יבשה לחלוטין אז משנים את המסלול.

בכל מקרה תחנה ראשונה פיתיונות....
לאחר עבודה מואמצת, הלייב וול מלא ואנחנו מתחילים לקפץ בן התקלות כאשר במקביל לחי אנחנו מנסים קצת ג'יגינג וסלואו פיטץ'.

לאחר כשעה מקל החי נותן כיפוף שלא משתמע לשתי פנים ,יש אנטיאס!!

בשניות הראשונות  נדמה לי שזה לא קליינט במשקל כבד אך פתאום הדג מבין שהוא תפוס ועושה אחורה פנה.....
פייט מטורף של כמעט תשע דקות על חשמלי ו"חמור" גדול מצטרף לצוות לאחר כבוד.
מעל 20 קילו של שרירים זה בטוח ,כמה מעל קשה לדעת:)

לאחר שאנחנו פוצחים בריקודים אינדיאניים וצרחות מלחמה, חוזרים לדייג......




רבע שעה עוברת וז'אן ז'אק מצליח לפתות לוקוס יהודי חביב בסלואו פיטץ', אפשרות חנינה לא הייתה, הלוקוס עולה מנופח והעניים שלו התפוצצו....

הפינלה להיום שייכת לאסף כאשר הבן זוג של האנטיאס שלי נתפס אצלו ובודק טוב, טוב את הסיבולת של החשמלית של אסף!!
כבר הרבה זמן לא היו לנו שני אנטיאסים לוחמניים כאלה!!
הדג מסיים לאחר כבוד על סיפון המאקו ושוב חתיכה של מעל 20 קילו בוודאות, יותר קטן מהראשון אבל אין שום תלונות ואנחנו מחליטים לסגור את היום מוקדם, את שלנו עשינו.

קבלו קצת תמונות וסרטון של היום הנפלא הזה:

סרטון מה-YOUTUBE:



קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):

https://www.youtube.com/watch?v=rUkNSx_umdQ&feature=youtu.be










חלק בשני-

לאחר יציאת הדייג המדהימה שעברה עלינו ביום שישי אני יכול לצאת לחופשה המשפחתית השנתית שלנו בראש שקט.
השנה אנחנו יוצאים לאי היווני רודוס  ואני מחליט לקחת איתי מקל ז'ירז'ור לייט.

ביום הראשון ברודוס אני קולט שרוב רצועת החוף הצמוד של המלון לא מתאימה לדייג אך במרחק הליכה סביר יש צוק פראי שנראה פוטנציאלי.
מחליט למרות העייפות לאחר יום שלם בבריכה עם הילדודס לקום בבוקר השני בסביבות חמש ולתת איזה שעה של ז'ירז'ור בשביל הנשמה.
עושה מסע רגלי קטן כולל טיפוס סלעים ולבסוף מגיע למקום, מארגן את הציוד ושם דמויי ברקודות שבארץ עובד לי יפה.

בזריקה שניה כבר חגיגה!!!


לא האמנתי אבל בארבעים דקות אני תופס שמונה או תשע ברקודות!!
רובם קטנות אבל על הלייט זה תענוג ,אין תלונות ,הכי גדולה הייתה בסביבות הקילו וחצי.
כמובן שבבוקר למחרת אני באותו מקום ולא לוקח זמן רב כדי שהחגיגה תמשיך!!
כבר בזריקה השלישית יש ברקודה ראשונה ומיד אחר כך עוד אחת....
העיניינים קצת נרגעים ואחרי חצי שעה אני חוטף בומבה רצינית שכמעט שולפת לי את המקל מהיד מרגיש את הדג שתיים ,שלוש שניות והדג חותך את החוט....אכזבה מהולה בריגוש.....הימור- ברקודה של מעל לשלוש קילו...

בבוקר האחרון כבר אין לי כוח לקום ואני מחליט לסיים את הדייג בטעם מתוק.

הציוד לטיול:

מקל - ZENITH REBIRTH 76LL.
רולר- DAIWA CERTATE 2510-PE H .
חוט - בד 15lb של POWER PRO SLICK.
דמוי- 
O.S.P ASURA SP 925 צבע לבן.



עד כאן להפעם חברים קבלו כמה תמונות וסרטון קצר מהאזור:

סרטון מה-YOUTUBE:


קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):








עד לפעם הבאה חברים.....




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה