יום שבת, 27 בפברואר 2016

פוסט משולב : עונת הלברקים נפתחת בסערה ובחלק השני קניות של מקל חדש ודמויים בעבודת יד.







חלק א'

טוב חברים, חודש קשה עבר על כוחותינו......

לאחר למעלה מחודש של סערות וים גרוע חיכינו עם הלשון בחוץ לרגיעה בים, אך כגודל הציפיה כך גודל האכזבה :(

ארבע היציאות האחרונות בסירה הסתיימו במפח נפש, קצת אכילות ובריחות, פעם בגלל כשל בציוד, פעם בגלל כשל בדייג ;)....
לוקוס בודד פה ושם, לא משהו לספר עליו או לרומם את רוחנו.....
גם מהחוף המצב חרבנה (אם תסלחו לי על הצרפתית) לפי היומן שלנו עונת הלברק היתה אמורה להתחיל... אז ים נורמלי היה רק באמצע השבוע כשאנחנו עובדים... ועד שפעם אחת מבריזים מהעבודה, הים מתרסק בניגוד לתחזיות ואין לנו את הגל שאנחנו אוהבים.

אז עד כאן הייאוש, תודה לאל פברואר נגמר ומרץ באופק!!
כמה ימים של סערה והפעם את הירידה של הים לא מפספסים.

הגעה לים, הסתערות של אורי ושלי ומתחילים לעבוד!!
מה אני אומר לכם, בוקר של חגיגה, בזריקה הראשונה מפספס לי את הפופר  לברק אמיץ אך אני לא מודאג כי המים שוקקי חיים, ביזרי מכל עבר, זה רק עניין של זמן.
זריקה עשירית שלי ולברק יפה בולע את כל הפופר האקסקלוסיבי שלי (של חברת הפרודוסר שעלה לי 20 שקלים חדשים לפני למעלה מעשר שנים), פופר שתמיד נוהג להביא לי את הספתח של השנה!!! ברוך השם!!!

ההמשך היה מסעיר, עוד שני לברקים מסיימים אצלי בתיק ועוד שתי בריחות, אורי מביא את הלברק הגדול להיום, זכר של הרבה מעל לקילו ופספוס של בהמה רצינית!!!
סך הכל יוצאים ארבע לברקים ,שלוש לי ואחד לאורי.

את החיוך שלנו יהיה קשה להוריד, מרוצים מהבוקר ופשוט אין לנו חשק להמשיך, הנשים ישמחו הפעם שחזרנו מוקדם הביתה:)

הכוכבים אצלי להיום היו פופרים -אדום לבן של הפרודוסר (דמויי עתיק) ופופר קטן של DAIWA.
אורי תפס את הגדול להיום על דמויי בולט באורך 7 ס"מ של חברת DUO.

עד כאן חברים תיהנו מכמה תמונות של השלל של שנינו  והדמויים:





 חלק ב'

איך אפשר בלי קצת קניות בשביל הנשמה;)

בחלק הראשון יש דמויי פופר וסטיק בייט HAND MADE שנרכשו לעונה הבאה של הפופינג לפלמידות מסירה וכן עם מחשבה לטיול דייג בחו"ל בעתיד.
נרכש מאתר SALTYWATER TACKLE.

*קישור לאתר החנות:

http://www.saltywatertackle.com/

דמויים עבודת יד שלא רואים כל יום, חגיגה לעיניים, יש שיגדירו יצירות אומנות לדייגים, לא לפספס את הסרטון.

קישור לסקירה של הדמויים ב-YOUTUBE:




#קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):

https://www.youtube.com/watch?v=AiwyVbcWWoc




בחלק השני אראה את מקל ה-SLOW PITCH החדש שרכשתי ה-EVERGREEN POSEIDON מקל יפני ברמה הגבוהה ביותר, נרכש בישראל, יבואן FISH AND FUN.

ָ*כתובת לדף הפייסבוק של היבואן בארץ:

https://www.facebook.com/fish.andfun.1

קישור לסרטון ב-YOUTUBE של המקל:




#קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):

https://www.youtube.com/watch?v=bx52OWrO52w







עד כאן לפעם זאת חברים, עד הפעם הבאה.....

9 תגובות:

  1. לאיזה משקלים המקל וכמה עלה לך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. בשונה ממקלות ג'יג רגילים ניתן לעבוד עם המקלות האלה בטווחים נרחבים ,המקל הזה מיועד לפי דברי המומחים לעיניין לבסביבות ה-150 גרם אך אפשר יותר ואפשר פחות.
      המקל עולה בסביבות ה-2300 ש"ח.

      עוד מידע על המקל:

      http://www.anglers-secrets.com/rods-and-reels/

      מחק
    2. פשוט בסירטון אמרת 3oz שזה קצת יותר מ 80 גרם.

      מחק
    3. צודק , יש פה קטע משונה עם הנתונים , אבל טווח העבודה רחב יותר , למה הם עושים ככה לא כל כך הבנתי;)

      מחק
  2. איזה מקלות אלה של החוף מה שיש לכם. כי אני בדיוק לקראת רכישה ואם כבר אז בהמלצה תמיד מועדף. אשמח לשמות ופרטים על המקלות שימות ומשקלים. תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. המקל שלי זה דיווה מאוריטן ברנזינו עד 30 גרם זריקה ,2.54 מטר , עובד איתו 4 שנים.
      המקל של אורי זה של חברת ספורטקס הגרמנית , הנתונים באורך והמשקל זריקה די דומים.

      מחק