יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

איך אני שומר על המקלות והרולרים שלי? - מדריך תחזוקה נכונה מבית טרולוס!!

טוב חברים, מי שמכיר אותי יודע שאני פריק של ציוד דייג, יש אנשים שנרתעים מזה אבל אין מה לעשות, חלק גדול מהתחביב שלנו זה האביזרים מסביב....

היום יצרני ציוד הדייג כל הזמן מחדשים, הציוד נהיה יותר קל,יותר חזק ונראה יותר טוב ואנחנו נשאבים לעניין.

אז חכות ורולרים במאות ואלפי שקלים יש לנו,איך נדע לשמור עליהם לאורך זמן?גם מכאנית וגם אסטטית?

אני אתן כאן מדריך מצולם על אופן שמירה על הציוד שלי:
שטיפה נכונה.
שימון חיצוני.
שמירה על החוט ועוד טיפים ואביזרים שניתן לקנות בכדי לשמור על ההשקעה שלנו לאורך זמן וגם כאשר נרצה למכור כיד שניה, הציוד יראה ויתפקד טוב בכדי שנוכל להחזיר חלק מההשקעה, שהשדרוג הבא יהיה פחות כואב בכיס:)

שוב, ככה אני עושה את הדברים יכול להיות שחלק מהאנשים עושים אחרת וזה גם טוב, אני אישית פתוח להצעות ,לשיפורים ויש לי ראש פתוח למי שעושה דברים אחרת אבל מי שקנה ממני ציוד יד שניה יכול להעיד שהשיטות שלי עובדות ותורמות!!

תהנו מהסרטון חברים ושמרו על הציוד שלכם:)


קישור לסרטון ישירות ליוטיוב למי שמתקשה לראות בסלולארי:

https://www.youtube.com/watch?v=GPR5V5ppbSs





2 תגובות:

  1. הי אמיר!
    טיפים טובים מאוד :).
    יכול להוסיף איזה טיפ נוסף , הרבה מגבונים באים עם חומרים משונים ולכן אני משתמש או עם מגבונים ל"תחת של ילדים קטנים" או כאלה עם אלכוהול שמתנדף....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רומן :) ,צודק בקשר למגבונים....
      לי יש ילדים קטנים בבית ומשתמש רק במגבונים ללא בישום וללא אלכוהול ,חידוד נכון ובמקום!!

      מחק