יום ראשון, 1 בפברואר 2015

פוסט קצר -עקב כמה שאלות בפרטי ,כמה רשמים ראשוניים מהג'יג הד של חברת NuTech LURES

טוב חברים ,קיבלתי די הרבה פניות בפרטי עם שאלות לגבי הג'יג הדים של חברת NuTech LURES שהופיעו בפוסט הלפני אחרון שלי:

http://israelfishingnews.blogspot.co.il/2015/01/mako-2015.html

אנשים שאלו אותי לגבי הגודל הפיזי של הג'יג הד ,האם ניסיתי אותו והאם שני זרועות ההגנה (BRUSH GUARD ,איך שהאמריקאים קוראים לזה) יפריע לדג בבליעה?

אומנם קניתי אותם במטרה לתרגט ביניות גדולות בירדן אך אחרי שקיבלתי אותם ,אני וידידי אורי ברנס בחננו אותם לעומק והגענו להחלטה שננסה אותם גם בים.
בייחוד שנחפש לברקים באזורים סלעיים ,מקומות שאנחנו מאבדים שם דמויים וגם ג'יג הד שנזרק ונח יותר משניה על הקרקעית לרוב נתפס.

עכשיו למסקנות ראשוניות לאחר ארבע יציאות ביני לבין אורי:

1.מבנה הג'יג הד מאוד איכותי ,זרקנו וגררנו אותו ממש על הסלעים וחוץ משני שריטות קטנות בצבע אין קילוף של הצבע ,צביעה איכותית!!
הקרס של OWNER חדה מאוד ונשארת ככה.

2.הכי חשוב ,ממש קשה לאבד את הג'יג ,אני אסייג את דברי בכך שאני מאמין שבמשך הזמן אנחנו נאבד כאלה לסלעים אבל עד עכשיו הוא מאוד הרשים בביצועים שלו ובכוונה לקחנו שניים וזרקנו אותם באקסטרים!!
הוא מקפץ מעל לסלעים ואם מרגישים כאילו הוא נתקע משיכה קלה והוא משתחרר.

3.עדיין הדעות חלוקות לגבי זרועות ההגנה שלו ,מי שראה בסרטון זה חלק מההגנה שלו.
חוץ מהמבנה המיוחד שלו גם הזרועות האלה תורמות ליכולות שלו לקפץ ולהשתחרר ממכשולים.
פחדתי שהם יפריעו לנעילה של הדג ,הרי לבאס האמריקאי לוע ענק ,איך זה יעבוד עם דגים בעלי פה קטן יותר?

אז תשובה חלקית סיפק לי ידידי אורי עם תפיסה ראשונה ביום שבת האחרון.
עקב ים גבוה מאוד אורי נאלץ לסייר ולזרוק רק מהחוף ולא לעלות על הריפים ,בהתאם לתנאים האלה ממש קשה לתפוס דג  אך הוא הצליח לגרד לוקוס קטן.
כמו שתראו בתמונה הלוקוס נתפס ממש יפה כמו שכתוב בספרים ,יצא לדגמן לכמה תמונות וכמובן חזר למים ושוחרר לחופשי.
דווקא זה שהוא היה לא גדול יחסית מעודד שגם דגים קטנים יצלחו להיתפס וזאת אחרי שפחדנו שהג'יג הד גדול מידי.

בכל  מקרה נמשיך לעדכן.....





 

2 תגובות:

  1. כן חברים מכמה ניסיונות פשוט קשה לאבד את הגיג אד הזה . אני אהבתי עכשיו נשאר רק לתפוס דגים 😂😂😂😂😂😂

    השבמחק