יום שני, 26 בינואר 2015

פוסט משולב : תפיסה מיוחדת של החבר ז'אן ז'אק על גבי ה-MAKO וכן התחלה של פרויקט הביניות הגדול לקיץ 2015 יוצא לדרך עם קניות

טוב חברים ,הפעם  יש לנו פוסט משולב וקצת ארוך ,אני מקווה שלא תשתעממו:)

נתחיל ביציאת הדייג האחרונה שלנו ביום שישי....
את הבוקר פתחנו בחיפוש אחרי רתיחות של טונות כחולות באזורינו.
שנה שעברה בערך באותו התקופה אני ואסף נתקלנו פעמיים ברתיחות ענקיות של טונות כחולות וסקיפג'קים ברדוד ,בשני המקרים זריקות מרובות לתוך הרתיחות הללו לא הניבו תוצאות ,השנה הכנו להם כמה ממתקים חדשים ורצינו או לפחות פיללנו שתהיה לנו הזדמנות לנסות.....

על הבוקר נתקלנו ברתיחות ענק בכל מקום ,שחפים צוללים  וכל הגן חיות ,אך למרות שניסינו ועברנו בין הרבה רתיחות מצאנו רק טוניות ולא גדולות.....
תפסנו כמה בז'ירז'ור ואחרי שהבנו שדברים מעניינים לא יהיו היום המשכנו הלאה לעומק לדייג עם פיתיון חי.

בעומק לא היה עניין ולקראת 11:30 החלטנו שהספיק להיום ,חוזרים למרינה ,עד כאן יציאה יבשה ,לא משהו לספר עליו אך ממש בדקה ה-90 לפני המרינה ידידנו ז'אן ז'אק קולט משטח עץ צף במים ומסמן לי להגיע אליו.
אני שואל את ז'אן ז'אק מה הוא מחפש והוא מספר לי שבחו'ל זה מקום קלאסי לדוראדו!!
אני גם מכיר את הקטע שהדוראדו אוהב להיות מתחת לחפצים צפים ,אבל אנחנו כאן בישראל וזו לא העונה.
ז'אן ז'אק אומר לי שבמקסיקו מתחת לכל תפוז שצף במים יש עשרה.....מקסיקו זה לא אשדוד ,אני ברוב טיפשותי עונה ולא מספיק לסיים את המשפט ואנחנו קולטים דוראדו יפיוף יוצא בשאננות מתחת לעץ!!!

כמו שתוכלו לראות בסרטון הבא ז'אן ז'אק לא מחכה הרבה ,זורק לכיוונו דמויי מעניין מאוד Muscle Shot של חברת  Jackson, נראה כמו דמויי מרגיש ועף כמו ניקל ושולף את היפיוף מהמים בסצנה שכאילו  נלקחה ממקומות אחרים ,תיהנו (חבל שהספקתי לתפוס רק את השניות האחרונות ,התקיפה והפייט היו מדהימים):




קישור ישירות לסרטון ביוטיוב(למי שיש לו בעיה לראות בסלולארי):

https://www.youtube.com/watch?v=7_yyhh0KsuA












עכשיו לחלק השני של הפוסט ,אני מכריז בזאת ש"פרויקט הבינית הגדולה לקיץ 2015 בירדן" יוצא לדרך.

חלק א':

כל הפרטים מופיעים בסרטון הבא ,אבל רק שאנשים יבינו על מה אני מקשקש ,אתן קדימון קטן:
מי שמכיר אותי יודע שמעבר לדייג סירות ,ז'ירז'ור בים ושאר השיגעונות שלי ,אחת מהאהבות הכי גדולות שלי בדייג זה דייג ביניות ובנהר הירדן בפרט.



אין כמו הטבע ,השקט ,המים הקרירים בקיץ ומסע רגלי בין השיחים בכדי לגלות איזה פינת חמד חדשה!!!
את הבינית ,הטורף הגדול ביותר במקורות המים המתוקים שלנו אני אוהב במיוחד ,דג חזק שלא מבייש בפייט שלו אף טורף בים .
עד היום הצלחתי לתפוס ביניות של עד שתי קילו בכינרת ועד קצת מעל לקילו בירדן ,כל פעם שנתקלתי עם מפלצת הפסדתי.....





בזכות דייג אחד שאני מאמין שרובכם מכיר ,גיא (גיאצ'וק) מהצפון זכיתי לראות שיש בירדן מפלצות של 5-6-7 קילו וזה החלום שלי לתרגט גדלים כאלה ולהביא אותם.

לכן פניתי דווקא לדייג הבאס במים מתוקים האמריקאי בשביל מידע וטקטיקות בכדי לנסות ולתרגט את הביניות הגדולות.
אז מה יש לנו בסרטון ,קניות ,קניות ועוד קצת קניות של סוגי פיתיונות שלאחריהם יבוא גם סט בייטקאסטינג.

אז תיהנו לכם ונשתמע בהמשך:





קישור ישיר לסרטון ביוטיוב (למי שיש בעיה לראות בסלולארי):

https://www.youtube.com/watch?v=HM_3qDVE0OA&feature=youtu.be


#קישור לאתר חברת NuTech  LURES:

https://nutechlures.com/


#קישור לערוץ היוטיוב של NuTech LURES:

https://www.youtube.com/channel/UCSCLRsRFY1agJusu51PsEIA/videos

#קישור לאתר המכירות של TACKLE WAREHOUSE:

http://www.tacklewarehouse.com/




עד הפעם הבאה חברים ,שבוע טוב לכולם:)



תגובה 1:

  1. וואו איזה יופי אני כבר מחכה לקיץ .
    איזה יופי של תפיסה מהסירה .

    השבמחק