יום שבת, 20 בספטמבר 2014

ראש לחג ,עוד יציאה מוצלחת לעומקים - ה-19/9

כל השבוע חבר טוב לעבודה מזכיר לי הבטחה שנתתי לו בקלות דעת לפני חודש שאני אסדר לו ראש דג ראוי לארוחת חג ראש השנה אצלו (הייתי בטוח שישכח ;)),לא סתם ארוחה ,שולחן ל-40 איש.....
החודש עבר ולא תפסתי שום דג מכובד בכדי לעמוד בהבטחתי....

אנשים שלא מבינים בדייג חושבים שאנחנו דגים בבריכת דגים והוא לוחץ ,אני מסכם אתו שייתן לי ברכה ואני אשתדל לבצע:)

יום שישי מגיע והצוות עולה על ה-MAKO לפני אור ראשון ,המנטור ז'אן ז'אק ,אסף ,אורי ועבדכם הנאמן ,תחנה ראשונה פיתיונות.

הגעה לפני אור ראשון בתקווה לפארידות שלא הופיעו ,עוברים לתוכנית ב' סנפנים שלאט ,לאט אבל בטוח מתחילים למלא את הלייב וול.

יש מספיק עולים לעומק.

הפעם הצוות לא בוחל באמצעים ,ארבע מקלות על חי יורדים חמושים בסנפנים על קרסי סירקל של OWNER (קרסים מעולות) עם תלאי של כ-2 מטר  פלורוקרבון  של חברת SEAGUAR ושניים עד שלושה חברי הצוות עוסקים גם בג'יג לפרקים.

סיבוב ראשון ,שלוש חכות על חי חוטפות מכה וכמו כן  ז'אן ז'אק ואני חוטפים שלוש מכות בג'יג ,WOOOW!!!

לבסוף שלושת האנטיאסים שעולים לא גדולים אבל לפחות יש דגים לחג!!!

ככה כל תיקון יש נעילה אחת לפחות ,חלק עולים וחלק בורחים , קצת קשה להתלונן על האקשן למרות שהאנטיאסים לא גדולים אבל בראש שלי יושבת ההבטחה....

לבסוף זה מגיע ,מקל החי שלי מתחיל לרקד ואז מבצע השתחוות רצינית ,הגיע הזמן לחנוך את המכונה החשמלית החדשה שלי מבית WFT עם דג ראוי.
פייט יפה של אנטיאס דו ספרתי (כבר שכחתי איך דג כזה מרגיש )כמה דקות של אורגזמה ;) והיפיוף מוצא את מקומו לאחר כבוד ב-MAKO!!
דריפט נוסף וגם לאסף יש חתיכה שרירית ,איזה כיף.
מחליטים לחתוך מוקדם למרינה ,יש די והותר דגים לחג.

עד כאן חברים ,היה כיף ,ביחוד עם צוות MAKO שבאמת מרגיש כמו קבוצה כאשר כל דג שיוצא הוא דג של כולם ,נקווה לעוד ימים כאלה!!!

זהו להפעם ,תיהנו מהתמונות ,מהסרטון וחג שמח שיהיה לכולם!!!














2 תגובות:

  1. איזה יום חלומי . כל מילה מיותרת .
    היה תענוג והלוואי שיהיה שנה טובה בריאות ואושר והרבה ימי דייג כאלה .

    השבמחק
  2. מדהים אמיר שתהה יציאה זאת פתח לשנה טובה !

    השבמחק