יום שבת, 26 באפריל 2014

בדקה ה-90 טונית דו ספרתית על סט ג'יג לייט

טוב ,בשבועות האחרונים אנחנו מתרכזים בסוף העונה של הלברקים מבחינתנו וכל פעם שהים טיפה עולה אנחנו על הריפים אז מחליטים  שים נמוך ראשון  אנחנו כבר חייבים להזיז את הסירה.....
קמים עם אור ראשון ,הפעם לא ממהרים לשום מקום יציאה ללייט ג'יג ממש בסבבה ,יותר מידי צפיות לא היו לנו.

מגיעים לנקודה הראשונה ויש דריפט חזק עם רוח דרום מערבית מבאסת ,חורשים את הריפים באזור וממש משקיעים על כל סלע אבל אין זכר לדגים ,ממשיכים לעבוד עוד שעתיים ומבינים שהיום נחזור ריקים למרינה....

כל הדרך חזרה למרינה אנחנו רואים רתיחות קטנות ושחפים ,מנסים לעצור על כמה ולזרוק ג'יגים עם סטי הג'יג לייט שלנו אבל כל פעם שאנחנו מתקרבים הרתיחות הקטנות נעלמות ,אנחנו כבר קרובים למרינה ורואים להקת שחפים גדולה יורדת על המים ומלקטת סרדינים קטנים אבל לא רואים רתיחה.
מתקרבים בכל זאת ורואים חיתוכים של כמה טונות קטנות ובודדות אני ווויס זורקים לאזור.
אחרי שני גלגולים וויס מקבל פצצה וריצת קלאץ' שלא משאירה מקום לספק ,יש טונית וגדולה!!!

מה אני אגיד לכם למעלה מעשר דקות של אורגזמה ,הרבה מתייחסים לטוניות כדג זבל ונחות ,אני מת עליהם ,הריצות ,הכוח ,קילו לקילו לדעתי הדג החזק בים שלנו!!!
הטונית מעסיקה את כל הצוות בסירה ,הרבה אפשרות לשליטה בדג לא היו לוויס ,להזכירכם הוא עם מקל ג'יג לייט ,לייט ספגטי ורולר גודל 50 ,הטונית מבחינתה ניסתה בכל הזדמנות להיכנס מתחת לסירה מה שדרש הרבה תמרון ,היה כיף.

עם החזרה למרינה מפלטים את הטונית שנראתה דו ספרתית וכל אחד לקח חתיכה.
גם מבחינה קולינרית אני אוהב את הדג אם מנקזים אותו טוב ואוכלים אותו טרי ממש באותו היום ,חובבי הסביצ'ה יתענגו יותר מכל טונה  שיגישו להם במסעדות לאחר ששכבה כמה וכמה ימים בקירור!!!

הציוד של וויס:


מקל לג'יג לייט של דיווה עד 120 גרם ג'יג.
רולר-קוונטום CABO  החדש גודל 50.
חוט - פאוור פרו 20 ליברות.
ג'יג - סקוויד ג'יג 60 גרם זהב.


סרטון של הפייט:





קצת תמונות:















עד הפעם הבאה חברים.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה