יום שבת, 20 באוגוסט 2016

לבקשת הקוראים, שני מדריכים מצולמים- שימוש ברולר BAITCASTING והחלפת KNOB ברולר,בנוסף סיכום קניות חודשי!!

טוב חברים, הפעם החלטתי להיענות לכמה בקשות חוזרות ונשנות של קוראי הבלוג והצופים בערוץ ה-YOUTUBE של הבלוג.

הסרטון הראשון-

#שדרוג ידית הגלגול של הרולר :

די הרבה קוראים שרואים את הפוסטים והסרטונים שלי יוצרים איתי קשר בפייסבוק ובפרטי ושואלים אותי מהיכן אני קונה את הידיות העגולות מהאלומיניום שאני מחליף ברולרים שלי ובייחוד ברולרי הז'ירז'ור.



אז בכדי לענות לכולם החלטתי לעשות סרטון מלא עם הסברים מהיכן אני קונה וכיצד אני מבצע את ההחלפה.

הסרטון ב-YOUTUBE:





#קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):



סרטון שני:

#כיצד מתפעלים רולר BAITCASTING ,מדריך מלא בעברית:

אני משער שהנושא הזה לא מעניין הרבה אבל כמה מהקוראים בזמן האחרון ביקשו ממני לעשות מדריך מצולם שמסביר כיצד לזרוק עם רולר BAITCASTING.


המדריכים היחידים שיש ברשת הם באנגלית וקצת קשה להבין את הכל אז אני משתדל להיענות לכל הבקשות של החברים גם אם זה בן אדם אחד:)

הסרטון מה-YOUTUBE:





#קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):



סרטון שלישי:

#סיכום קניות חודשי:

כמובן איך אפשר בלי קצת קניות לנשמה;)
הפעם יש לנו קניות של מספר פריטים שחלקם כבר היו בארסנל שלי ככה שיש גם חווית קניות וגם המלצות על מוצרים מוכחים.


הסרטון מה-YOUTUBE:



#קישור לסרטון ישירות ל-YOUTUBE (למי שמתקשה לראות בסלולארי):


עד כאן להפעם חברים, אני שמח מאוד על ההתעניינות של החברים בבלוג ואשמח להצעות ובקשות של האנשים לסרטונים וכדומה.

עד הפעם הבאה חברים......



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה