יום שבת, 4 באפריל 2015

שדרוג למסבים קרמיים של חברת BOCA BEARINGS ברולר L'EWS BB1 PRO SPEED SPOOL

שבוע טוב חברים ,הפעם יש לנו פוסט קצת שונה...
לא עוד קניות או דוח דייג ,הפעם יש משהו מיוחד לכל אלה שאוהבים להתעסק עם הדברים לבד ויש להם חוש טכני.

אומנם אף פעם לא הייתי מוכשר בפירוקים והרכבות (אני עדיין זוכר את הרולר הראשון שפירקתי ולא הצלחתי להרכיב מחדש;)) אבל אני רוצה להיכנס קצת יותר לתחום ולא לפחד לעשות דברים לבד.

אני יודע שבארץ יש כמה מומחים בפירוקים ,הרכבות ותחזוקה של רולרים.
אני שמעתי על הרבה אנשים ששדרגו כאן מסבים בלי הרבה בעיות אז יש קצת עניין בנושא ואני רוצה שעוד אנשים יכירו את התחום המעניין הזה ולא יפחדו.

השדרוג שעשיתי ותוכלו לראות בסרטון הוא שדרוג והחלפה של שלושה מסבי שפולה למסבים קרמיים ABEC 7 ברולר הבייטקאסטינג שלי-
 L'EWS BB1 PRO SPEED SPOOL.




ההחלפה כמו שתראו היא ממש לא פרויקט גדול ואפילו די פשוטה ,לא משהו מפחיד מידי אבל ממש נחמד וניתן לראות  את השיפור המידי והגדול בסיבוב של השפולה ב-FREE SPOOL.





שוב פעם ערכת המסבים נקנתה מחברת BOCA BEARINGS ארה"ב.






קישור לאתר החברה:

http://www.bocabearings.com



מקווה שתיהנו:




#קישור ישיר לסרטון ביוטיוב למי שמתקשה לראות בסלולארי:

https://www.youtube.com/watch?v=TZF-ks5O8WM

עד כאן לפעם זאת חברים ,שימו לב להגרלה שאני אקיים שבוע הבא על חבילה בערך כולל של 100$ של מוצרים לתחזוקת רולרים ולא רק, בחסות BOCA BEARINGS ארה"ב!!!


4 תגובות:

  1. מרתק ומעניין,
    עכשיו כשהחלפת את המיסיבים והשפולה מסתובבת הרבה יותר מהר,איך זה תורם?זריקה רחוקה יותר?גלגול חלק יותר?חזק יותר?עמיד למי ים?

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תודה דור!!
      בקשר להחלפה , קודם כל עקב המבנה של הרולר כאשר השפולה נעה יותר בחופשיות זה תורם המון למרחק הזריקה והאפשרות לדיוק בהטלה ,חלק מהדייג יתבצע באיזורים קטנים ויש חשיבות לזרוק את הפתיון למקומות מאוד ספציפיים.
      בנוסף לזה הרולר מרגיש יותר חלק ואחד הדברים החשובים זה תורם לאמינות ,איזור המסבים האלה יכול לבוא במגע עם מיים ומכיוון שהמסבים הם קרמיים (הכדוריות) הם לא רגישים להיווצרות קורוזיה מה שתורם לאורך החיים שלהם,הרבה מהבעיות ברולרים קורים בגלל בעיות במסבים.

      מחק