יום שבת, 15 בנובמבר 2014

דייג פלמידות על חי ,ניסיון ראשון מוצלח 14/11

טוב חברים אחרי שני פוסטים של קניות הגיע הזמן לחזור ל- MAIN EVENT ,דוח דייג.

כל השבוע אנחנו שומעים על לבנות מפלצות שמסתובבות באזורנו ורמת ה"חרמנות" שלנו מרקיעה שחקים, כולנו בעבודה יושבים וממש סופרים את הדקות לסופשבוע....

שישי הגיע ואנחנו יוצאים בצוות מלא-אורי ברנס ,המאסטר ז'אן ז'אק ,אסף ועבדכם הנאמן ,אך בדקה ה-90 אנחנו מחליטים ללכת הפוך על הפוך ,במקום ללכת לאזור נמל היובל אנחנו מחליטים לנסות אזור אחר.

מגיעים עם אור ראשון לנקודה ואחרי כמה הורדות לבנה לוקחת לי את אחד הג'יגים האהובים עלי....באסה אבל יותר חשוב, יש תנועה!!!

התנועה נגמרת מהר מאוד וחוץ מהתקיפה הזאת ,מדבר...
מהר מאוד הטלפונים מתחילים לזרום ,יש אקשן מטורף באשדוד והפסדנו מכת בוקר מעולה עם תפיסות בג'יג ,בפופינג ובטרולינג....

לוקחים החלטה ,חוזרים!!!

טסים חזרה וכל הדרך אני אוכל את עצמי ,האם טעינו ,אולי היה עדיף להישאר איפה שהתחלנו כי עד שנגיע חזרה האכילות יפסקו אבל ידידנו ז'אן ז'אק אומר :"הכל לטובה " וממשיכים עם תחושת הבטן.

מגיעים ליובל ובהורדה הראשונה ז'אן ז'אק ננעל על לבנה יפה בג'יג שבורחת כתוצאה מפספוס עם הגאנץ' ,איזה מנחוס....
לא חולפת שניה וסירה לידנו מביאה לבנה יפיפיה בפופינג כאשר את התקיפה אנחנו רואים בלייב וכמעט מתעלפים מהתרגשות ,כל הכבוד להם!!

כאן העניינים נרגעים ואנחנו מחליטים לנסות שיטה אחרת-דייג על חי ללבנות .
יש לנו פיתיון חי בלייב וול אז למה לא לנסות.
מי שעוקב אחרי הבלוג ראה שלפני ארבעה חודשים הזמנתי שני מצופים מיוחדים  לשיטה הזאת מארה"ב .
אחי לפני שנים לא מעטות היה בצ'ארטר דייג בקליפורניה ואמר לי ששם הם תופסים סוג של פלמידות (king mackerel) עם פיתיון חי אז למה לא כאן?

מאז אותה הזמנה אני יושב עם עצמי וחושב על הטקטיקה ,מה לקשור ,איך לקשור ולאן להוריד  ,היום זה היום.

וזה קורה ,משום מקום לבנה יפיפיה "עוכשת" לנו את הפיתיון החי באגרסיביות ומשחררת את המצוף ,איזה כיף!!!
אורי מזנק על המקל ומכניע אותה מהר מאוד ,שאגות שימחה וצהלה(מה לעשות בדייג אנחנו עדיין מתלהבים מכל דג כמו ילדים קטנים (; ) נשמעו למרחוק!!!!
אחרי חצי שעה מגיע התור שלי וסוסה לבנה לוקחת אותי לסיבוב ,איזה כיף!!!

מנסים עוד קצת אבל למרות שאני בטוח שאם הינו נשארים עוד הינו מביאים עוד  מפלצת , השעון לוחץ והנשים בבית כבר מחכות.

עד כאן חברים ,תיהנו לכם מהסרטון הקצר ומהתמונות ,שבוע טוב לכולם!!







קישור ישיר לסרטון ב-YOUTUBE (לחברה שיש להם בעיה לראות בסלולארי):

https://www.youtube.com/watch?v=RHBZD93t4EU&feature=youtu.be








4 תגובות:

  1. אין ספק שזה היה אחד מימי הדייג היפים ביותר שלנו . חוויה אדירה . כל הכבוד לך אמיר על ההתמדה ויישום דברים חדשים ,פשוט גאון ��������������

    השבמחק
  2. תענוג לראות את הנחישות ההתמדה והחידושים. אשמח להרחבה קצת בנושא המצוף והריג מרחקים גודל והיכן רוכשים מצוף...
    יאללה בשמחות !

    השבמחק
  3. פצצה אמיר תענוג כל הכבוד על הניסיון החדש ! הלך והלך בגדול אם אפשר תמונה של הריג אני אשמח כאן או בפייסבוק זה יעזור. ;-)

    השבמחק
  4. תודה חברים👍☺
    הריגים והמצופים בסירה , אני אשתדל לצלם אותם בפעם הבאה שנצא לים ואפרסם בפייס.
    דודי את המצופים ניתן לקנות מ-tackle direct.

    השבמחק