יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

יציאה מוצלחת לעומק בסימן מחלת הים הידועה לשימצה... ה-27/9

כן ,כן ,חברים ,אני מודה ומתוודה ,שמי אמיר ואני בעל סירה שחוטף עדיין מחלות ים אחרי 5 שנים ועוד כמה שנים לפני זה כאורח......;)

הסיפור הפעם מתחיל לקראת ערב חג ,כולם חמים אש על הים לאחר היציאה המוצלחת משבוע שעבר ,אך מחלת הילדים באה עלי בדאבל ושני ילדים עם חום  לא הולך יד ביד עם יציאת דייג.....
יום חמישי המצב משתפר ואני פנוי אבל הפעם אסף לא יכול ,אוי אברוך (בשפת הפולנים ,תרגום - שייייטטטטט) ,כנראה שהחג הזה אין לנו מזל כי ביום שישי הים עולה חזק.

יושב על המפות בייאוש ולא רואה ישועה ,אסף יוצר איתי קשר ביום שישי ומציע לי יציאה ביום שבת.
מסתכל שוב פעם במפות וזה לא נראה טוב.....
בסוף כרגיל החרמנות גוברת על השכל הישר ,קובעים להיפגש במרינה בבוקר ומקסימום אם הים מסוכן לשתות קפה ולהתקפל הביתה(עם הים ובטיחות אנחנו לא משחקים ,אם יש ספק אז אין ספק).

מגיעים למרינה מוקדם אסף ,וויס ,אנוכי וחבר נוסף של אסף לו זו פעם ראשונה בעומק (היה פעם אחת על הסירה  בבולוס לפני כמה שנים).
עוד במרינה רעש הגלים והמזרחית החזקה לא זורעים בנו אופטימיות ,יוצאים לאט ,לאט מהמרינה .
הים לא מסוכן אבל ממש לא נעים בעליל ,סוואל גבוה מגיע ממערב ורוח מזרחית חזקה יוצרת ברבורים לצד השני ,תענוג גדול זה לא ,מתחילים בבולוס לפיתיונות ומחליטים שאם המצב לא ישתפר נישאר קרוב ולא נעמיק.

הסנפנים עולים בעצלתיים ללייב וול ולוקח לנו המון זמן להשיג כמות מספקת של פיתיונות לחי וכל זאת תוך נדנודים מטורפים....

הגיע הזמן להחליט ,להתפשר על תקלה קרובה או לעשות מסע קשה לעומק ,חושבים קצת ואני לוקח עלי את ההחלטה והנהיגה ,קמנו אז לא מוותרים!!!

לאחר עשר דקות אני מקלל את עצמי ,מכיוון שאנחנו סירת  CENTRAL  
 CONSOLE יש יתרונות אך גם חסרונות ולהם קוראים שפריצים.....
מה אני אגיד לכם ידידיי ,כל גל שעוברים אני חוטף דלי לפרצוף ,פשוט סבל אבל החלטנו והולכים עם זה.
הנסיעה לוקחת כפול בזמן ואני מגיע רטוב עד התחתונים ,לפחות קיץ עכשיו;)

מתחילים להתארגן לדריפט ראשון וארבע מקלות יורדים לעומק חמושים בסנפנים על קרסי סירקל.
שתי דקות והמקל של אסף משתחווה עם אנטיאס דו'ס יפה ,איזה כיף, אחרי כל התלאות לפחות יש דג יפה בסירה!!!
כמה דקות אחרי זה והמקל ששטמר אחראי עליו מקבל גם כיפוף ,מוריד את הכובע בפני הבחור ,אכל את הים כמו גדול ונאבק עם אנטיאס אומנם לא גדול אבל בגבורה תוך כדי נדנודים מאסיביים.
אחרי סנפנים זה שדרוג רציני לרקורד של הבחור ,איזה כיף שאורח טועם מהחוויה ועוד ביציאה הראשונה!!!

כאן מהר מאוד החוויה מתחילה להיטשטש.....מחלת הים הארורה מרימה את ראשה האכזר,שטמר מתחיל להחליף צבעים ואני מתחיל להרגיש רע.
ממש לפני שאני מתמוטט לחלוטין אני מספיק לחטוף מכה מאנטיאס חביב בג'יג ובשארית כוחותי מעלה אותו לסירה.....מכאן חושך ;) שטמר מתחיל להקיא ואני שופך לאגר....

עושים דריפט נוסף לא לבאס ומתחילים לחזור ,בדרך אסף שולף אנטיאס חביב נוסף בחי או לפחות ככה שמעתי כי לא הייתי כבר בהכרה ;)

חוזרים למרינה ,אני מנשק ומחבק את הרציף ,הדגים מחולקים ואנחנו יוצאים  הביתה עם חיוך ובסופו של דבר עם חוויה.

זהו חברים ,עד הפעם הבאה ,תהינו מהסרטון השבועי ושיהיה לכולם אחלה שבוע!!!





מומלץ לראות באיכות HD

3 תגובות:

  1. יופי של יציאה . תוצאות דליקטקס ����������
    חבל שבמרינה יש עדיין כאלה תופעות מכוערות !!!!!

    השבמחק
  2. תענוג של דיווח גבר.
    מצר על תופעות מכוערות שלא שמעתי....אבל זה מתגמד מול הנחיתה מים קשה עם תוצאות יפות ! גמח"ט

    השבמחק